با حضور اساتید مطرح کشوری:

کارگاه آموزشی مبتنی برتولید تئاتر در سنندج برگزار می شود

کارگاه آموزشی مبتنی برتولید تئاتر در سنندج برگزار می شود
با همکاری حوزه هنری استان کردستان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور کارگاه آموزشی مبتنی برتولید با حضور اساتید توانمند کشوری به مدت 5 روز در سنندج برگزار می شود.
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر :  ۱۶۲۲۹۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان ؛ شهرام میرزایی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان در گفتگویی خبری ضمن اعلام این موضوع گفت: درراستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و  ارتقای سطح هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با حضور اساتید توانمند حوزه هنرهای نمایشی کارگاهی 5 روزه با محوریت بازیگری و کارگردانی از 11 تا 15 مرداد ماه 1402 در سنندج برگزار می شود.

وی در خصوص اساتید این دوره گفت : آقایان رضا عرفانی که فیلمبرداری، کارگردانی، نویسندگی و بازیگری تئاتر و سینما را در کارنامه خود دارد به همراه داود بنی اردلان کارگردان، نویسنده و طراح تئاتر که دانش آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی و دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش است و کیانوش ایازی کارگردان، بازیگر، نویسنده، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش هدایت این دوره 5 روزه مبتنی بر تولید را برعهده دارند .

میرزایی با اعلام رایگان بودن حضور دراین دوره گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام وحضور در کلاس ها می توانند به دو صورت حضوری و مجازی آمادگی خود را اعلام کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: در شیوه حضوری هنرمندان  می توانند با مراجعه به واحد آموزش حوزه هنری به آدرس سنندج، حیابان شهید تعریف، پایین تر از بیمارستان شهید قاضی و یا به صورت ارسال پیام کوتاه شامل نام ونام خانوادگی و کد ملی در ایتا و یا ارسال SMS به شماره 09922160665 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

مسئول واحد نمایش حوزه هنری افزود: برای تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور صادر و امکان حضور در گروه های نمایش حوزه هنری و همچنین فراهم سازی شرایط اجرای عمومی نمایش در سنندج و تهران از مزایای این دوره است.

وی تصریح کرد: با توجه به محد.ودیت کلاس ها، اولویت حضور بر مبنای زمان ثبت نام خواهد بود.

ارسال نظر