شهردار نایسر،

ایجاد زیرساخت های فرهنگی مهمترین برنامه شهرداری در نایسر است

ایجاد زیرساخت های فرهنگی مهمترین برنامه شهرداری در نایسر است
داریوش ورمزیار شهردار نایسر از کمک در ایجاد زیرساخت های فرهنگی وهنری در نایسر به عنوان مهمترین دغدغه و برنامه شهرداری در نایسر نام برد.
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
کد خبر :  ۱۶۱۹۶۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، داریوش ورمزیار شهردارنایسر صبح امروز با حضور در حوزه هنری با سرپرست و همکاران حوزه هنری کردستان دیدارو در خصوص مسائل و برنامه های مد نظر در نایسر رایزنی کرد.
وی در ابتدا با قدردانی از فعالیت های دو سال اخیر حوزه هنری در بحث آموزش و به تصویر در آوردن توانمندی های این ناحیه شهری در قالب کتاب و مستند گفت: ان شاء ا... با آغاز به کار پردیس سینمایی نایسر و دیگر بخش های پیش بینی شده در مجتمع فرهنگی وهنری نایسر ، یک تحول بسیار ارزشمند در توسعه شهری نایسر رقم خواهد خورد.
ورمزیار گفت: با توجه به نگاه شهردار مرکزی سنندج و اعضای شورای اسلامی شهر به توسعه نایسر بر مبنای فرهنگ، با همراهی و همکاری معتمدین نسبت به رفع کمبودها و ارتقای شاخص های شهری این ناحیه کارهای بسیار خوبی را به انجام رسانیم.
وی به ساخت دو چمن مصنوعی در کنارمجتمع فرهنگی وهنری نایسر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: با کنار هم قرارگرفتن این امکانات ان شاء ا... سطح رضایتمندی و بهره مندی متوازن مردم نایسر از بسترهای فرهنگی، هنری و اجتماعی را شاهد باشیم.
شهردار نایسر به اقدامات 14 ماهه شهرداری در نایسر اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 1401در زمینه آسفالت 60 هزار مترمربع از معابر و کوچه ها آسفالت شده است و در سه ماه اخیر نیز در 30 هزار مترمربع دیگر از معابر و کوچه های نایسر آسفالت و جدول کشی صورت گرفته است.
ورمزیار به طرح بزرگ مهار و هدایت آب های سطحی نایسر هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون این طرح که در نوع خود در استان بی نظیر است در مراحل پایانی قرار گرفته است و دیگر شاهد آب گرفتگی معابر اصلی نایسر از بابت آب های سطحی نخواهیم بود.
وی با اعلام آمادگی در جهت کمک در بحث محوطه سازی و آسفالت بخش های مربوط به مجتمع فرهنگی وهنری نایسر افزود: با توجه به ضرورت آغاز به کار سریعنر امکانات این مجتمع و علی الخصوص سینمای نایسر تمامی امکانات شهرداری را در زمینه های مورد نیاز در اختیار حوزه هنری قرار خواهیم داد.

ارسال نظر