دادمان، تلفیق هنر، عمل و درستکاری گوهری شب چراغ می سازد که در هر گنجینه ای یافت نمی شود/ تقدیر از رئیس حوزه هنری استان کردستان

دادمان، تلفیق هنر، عمل و درستکاری گوهری شب چراغ می سازد که در هر گنجینه ای یافت نمی شود/ تقدیر از رئیس حوزه هنری استان کردستان
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اهدای لوحی سپاس از زحمات امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در ساخت سالن های سینمایی تقدیرکرد.
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر :  ۱۵۰۱۸۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور با اهدای لوحی سپاس تلاش و همت والای رئیس حوزه هنری و همکاران در راه پیشرفت و ارتقای زیر ساخت های فرهنگی سینمایی در استان کردستان را ارج نهاد.

در بخشی از این لوح آمده است؛" آنچه مسلم است، پیشرفت و اعتلای فرهنگ سرزمین مان همواره مـرهون گام های استواری بوده که تدبیر را چراغ راه مساعی خویش ساخته و هرگز در طی طریق صعب العبور عـرصه های هنری، لرزش به گام هایشان راه نیافته است. تلفیق هنر، عمل و درستکاری گوهری شب چراغ می‌سازد که در هرگنجینه ای یافت نمی شود."

درادامه آمده است: "خداوند متعال را شاکریم که با احداث9 سالن سینمایی جدید در شهرهای سنندج، سقزو بیجار نقطه عطفی در احیاء وتوسعه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور رقم خورده است.

لذا برخود واجب می دانیم بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده جنابعالی و همکارانتان تقدیر و تشکر بعمل آوریم. امید انکه در راه اعتلای خدمت رسانی به کشور ایران اسلامی مان ورشد سینمای متعهد و انقلابی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

شنبه 9 مـرداد ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز بهره برداری از فاز اول پروژه سینما های مهر حوزه هنری با افتتاح 65 سالن سینمایی با بهره برداری از پروژه پردیس سینمایی مهرسقز در این شهر آغاز شد. از این تعداد سالن سینمایی 9 سالن در استان کردستان شهرهای سنندج با 4 سالن ، بیجار با 2 سالن و سقز با 3 سالن تعلق داشت و با افتتاح این پروژه ها 700 صندلی به سرانه صندلی سینمایی کردستان افزوده شد و میانگین صندلی سینمایی در استان کردستان به 2 برابر میانگین کشوری ارتقاء داد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در آیین افتتاحیه این پروژه ها در سقز از آمادگی حوزه هنری جهت ساخت سالن های سینمایی در سایر شهرستان های استان خبر داده بود.

 

ارسال نظر