فراخوان مهرواره سراسری شعر وحدت با محوریت پیامبراسلام (ص)

فراخوان مهرواره سراسری شعر وحدت با محوریت پیامبراسلام (ص)
مهرواره سراسری شعر وحدت با هدف تکریم شخصیت‌آسمانی و وحدت‌آفرین پیامبر والامقام اسلام (ص)، همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر :  ۱۳۳۸۱۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان با اعلام این خبر گفت: این مهرواره با موضوعات: قرآن، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام، تمدن نوین اسلامی، پیامبر و آزادی اندیشه،مقابله با استکبار و جریان­های تکفیری، حاج قاسم شهید قدس، شهدای وحدت، فلسطین، ایران همدل آبان ماه 99 همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.

وی افزود: این مهرواره در 4 بخش شعر سنتی (قالب های کهن)، شعر نو(سپید و نیمایی)، زبان های بومی ایران و کودک ونوجوان برگزار می گردد و شاعران استان کردستان می توانند در تمامی این بخش ها و موضوعات اعلام شده به زبان های مختلف آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

مرادی با اشاره به اینکه این مهرواره محدودیت سنی ندارد گفت: متقاضیان برای شرکت در این دوره از مهرواره باید به سایت artfest.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: آثارارائه شده باید با اندازه قلم 14 با فونت Bnazanin در سامانه اعلام شده بارگذاری شوند.

مرادی دامه داد: شرکت کنندگان می توانند در تمامی بخش های اعلام شده شرکت کنند و هر شرکت کننده در هر بخش حداکثر می تواند 5 اثر را بارگذاری کند .

رئیس حوزه هنری استان کردستان با دعوت از تمامی شاعران استان جهت حضور در این مهرواره کفت: دبیرخانه مهرواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحبان آثار منتشر خواهد کرد.

وی در خصوص جوایزاین مهرواره نیز گفت: در هر بخش به 5 نفر برگزیده مبلغ 40 میلیون ریال اهدا خواهد شدو در صورتی که شاعران و هنرمندان استان در این مهرواره حائز رتبه گردند از طرف حوزه هنری استان کردستان نیز مبلغی به عنوان هدیه به برگزیده استان اهداء خواهد شد.

مرادی آخرین مهلت ارسال آثاررا 1 آبان ‌ماه 1399 اعلام کرد و گفت دبیرخانه این مهرواره به شماره 5-84172204 -021 آماده پاسخگویی به مخاطبین است .

ارسال نظر