نمایشگاه کارتون و پوستر " ۴۰ سال مرز امن" در بیجار

نمایشگاه کارتون و پوستر
به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه 20 تابلوی کارتون و کاریکاتور آثار 20 هنرمند کرمانشاهی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی از دوشنبه 11 دی ماه تا پایان ایام ا... دهه فجر در ادارات، مدارس و سازمان های مختلف شهرستان بیجار به نمایش گذاشته می شود.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر :  ۱۶۳۳۴۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، آغازگر این نمایشگاه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی بیجاراز ساعت 10 صبح دوشنبه 11 دی ماه تحت عنوان "تحصیل در سایه امنیت" در محل این دانشگاه خواهد بود.

با هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان بیجار این آثار در سطح مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و هنرستان ها نیز به نمایش درخواهد آمد.

برپایی این نمایشگاه در محل نماز جمعه و مساجد، ادارات و سازمان های مختلف بیجارنیز در دستور کارقرارگرفته است و تلاش خواهد شد در ایام برگزاری علاوه بر نمایشگاه های عمومی تمامی کارمندان و پرسنل شاغل در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی بیجار این آثار را به تماشا بنشینند.  

نمایشگاه 40 سال مرز امن حاصل فعالیت های هنرمندان عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه است و درآن آثاری از هنرمندان مجتبی فیضی،عالیه مظاهری،خدایار نوری،محسن اسدی،محمود نظری،علی زورمند،فاطمه ناصح ،پویاعبدلی،عمارصالحی،محمدعلی رجبی،محمود برخورداری،محمد حسین اکبری،سامان احمدی،مرضیه تاجی زادگان،سپیده قهرمانی فرد وآثاری ازاستاد فخرالدین دوست محمد که مسئولیت این خانه را نیز برعهده دارند به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظر